Корпорація «Еталон», Науково-дослідний інститут автомобілебудування «Еталон» та Закрите акціонерне товариство «Чернігівський автозавод» презентували новий туристичний автобус ЧАЗ-А08310.
«В той час, коли існуючий парк автобусів значно зношений, новий автобус дасть змогу перевізникам поповнити свої автопарки відносно недорогою та якісною технікою. На наш погляд, це розумніше та вигідніше, ніж купувати бувші у використанні імпортні автобуси», - говорить Президент корпорації «Еталон» Володимир Бутко.
В основу моделі автобуса ЧАЗ-А08310 конструкторами НДІА «Еталон» покладена концепція магістрального автобусу середньої дальності поїздок до 500 км. «В конструкції автобуса використовуються рішення, які забезпечують широкий діапазон його використання: перевезення пасажирів на міжміських маршрутах, обслуговування МНС, медичних установ тощо в якості «штабного» автобуса, універсального службового автобуса підприємств та компаній різних галузей, в т.ч. для обслуговування «Євро-2012». Такий підхід разом з використанням комплектуючих, які розроблені європейськими виробниками, дасть змогу при достатньо високій якості, виробляти автобус, дешевший за європейські аналоги», - говорить директор Науково-дослідного інституту автомобілебудування «Еталон» Олександр Следзь.
Автобус було презентовано громадськості 5 лютого о 12:00 біля ДП «ЦДКС «Український дім» (м. Київ, Хрещатик, 2), після чого в інформаційному агентстві УНІАН відбулася прес-конференція, присвячена даній події.
«В той час, коли існуючий парк автобусів значно зношений, новий автобус дасть змогу перевізникам поповнити свої автопарки відносно недорогою та якісною технікою. На наш погляд, це розумніше та вигідніше, ніж купувати бувші у використанні імпортні автобуси», - говорить Президент корпорації «Еталон» Володимир Бутко.
В основу моделі автобуса ЧАЗ-А08310 конструкторами НДІА «Еталон» покладена концепція магістрального автобусу середньої дальності поїздок до 500 км. «В конструкції автобуса використовуються рішення, які забезпечують широкий діапазон його використання: перевезення пасажирів на міжміських маршрутах, обслуговування МНС, медичних установ тощо в якості «штабного» автобуса, універсального службового автобуса підприємств та компаній різних галузей, в т.ч. для обслуговування «Євро-2012». Такий підхід разом з використанням комплектуючих, які розроблені європейськими виробниками, дасть змогу при достатньо високій якості, виробляти автобус, дешевший за європейські аналоги», - говорить директор Науково-дослідного інституту автомобілебудування «Еталон» Олександр Следзь.
Автобус було презентовано громадськості 5 лютого о 12:00 біля ДП «ЦДКС «Український дім» (м. Київ, Хрещатик, 2), після чого в інформаційному агентстві УНІАН відбулася прес-конференція, присвячена даній події.
Технічні характеристики автобуса мод. А08310 (євро 3) | |
---|---|
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ | |
Пасажиромісткість | 35+1 |
Маса спорядженого автобуса, кг. | 5500 |
Повна конструктивна маса автобуса, кг. | 8250 |
Максимальне осьове навантаження, кН (кгс) - передня вісь - задня вісь | 3400 4850 |
Габаритні розміри, мм, не більше: - довжина - ширина - висота | 8400 2340 2920 |
Колісна база, мм | 4160 |
Колія коліс, мм - передніх - задніх | 1810 1610 |
Мінімальний дорожній просвіт з максимальним навантаженням, мм | 200 |
Максимальна швидкість автобуса, км/год, не менше | 90 |
Контрольна витрата палива під час руху автобуса з повною конструктивною масою з постійною швидкістю ( без врахування витрати палива підігрівачем) на 100 км шляху, л, не більше: - при швидкості 80 км./год. | 20 |
ДВИГУН | |
Модель | DEUTZ BF4M2012-12E3 |
Тип | Дизельний 4-х рядний, з рідинним охолодженням, з проміжним охолодженням повітря, з турбонаддувом |
Рабочий об'єм, л. (дм3) | 4,04 |
Номінальна потужнисть, кВт (к.с.) при 3200 об/хв | 90 (120) |
Максимальний обертаючий момент, Нм, при 2100 об/хв | 410 |
Відповіднисть по шкідливим викидам | EURO III |
ТРАНСМІСІЯ | |
Зчеплення | Однодискове, фрикційне, сухе з діафрагмовою пружиною |
Коробка переключення передач | механічна, п'ятиступенева, синхронізована |
ХОДОВА ЧАСТИНА | |
Передня підвіска | Залежна, по поздовжніх напівеліптичних ресорах з гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії та стабілізатором поперечної стійкості |
Задні підвіска | Залежна, по поздовжніх напівеліптичних ресорах з гідравлічними амортизаторами двосторонньої дії |
Шини | Безкамерні, 235/75 R17,5 |
ОРГАНИ КЕРУВАННЯ | |
Кермове керування | Механічне з гідропідсилювачем |
Гальмівна система - робоча - стоянкова - запасна - допоміжна | Пневматична, двоконтурна з системою АБС Із пружиними енергоаккумуляторами Один із двох контурів робочої гальмівної системи Стоянкове гальмо |
Гальмівні механізми передніх та задніх коліс | Барабанні, з автоматичним регулюванням зазору між гальмівними накладками та гальмівним барабаном |
КУЗОВ | |
Тип | Моноблочний, вагонного типу |
Двері - передні пасажирські - задні аварійні | Одностулкові з ручним відкриванням Одностулкові з ручним відкриванням |
Об'єм багажних відсіків | 3 м3 |