Історія підприємства

12247 раз(а) прочитано
   

   Приватне акціонерне товариство "Бориспільський автозавод"
- одне з наймолодших (зареєстроване 30-го квітня 2002 року) підприємств України в галузі проектування і виробництва автотранспортних засобів. На сьогоднішній день, не зважаючи на коротку історію, завод вже широко відомий не тільки на теренах України, а й поза її межами. При заводі створений потужний науково-технічний центр "Еталон", до складу якого, окрім широкого кола молодих кваліфікованих спеціалістів, входять провідні фахівці у галузі автобусобудування. Таким чином колектив заводу здатний у стислі строки розробити конструкторську документацію і освоїти серійне виробництво будь-яких автотранспортних засобів.
 
    Цікавою є коротка історична хронологія розвитку заводу, яка яскраво характеризує творчий потенціал його колективу , стиль і методи керування виробничим процесом:

2002 рік
 

1-го червня 2002 р.
- початок робіт по розробці структури і формуванню колективу заводу, по створенню науково-технічного центру, по переобладнанню виробничих площ і т.ін.;

1-го липня 2002 р. - початок розробки конструкторської документації на приміський автобус малого класу моделі БАЗ-А079 "Еталон" на шасі ТАТА LP 613, яке по ліцензії фірми "Mercedes Benz" виробляється індійською фірмою "ТАТА Engineering";

1-го серпня 2002 р. - початок виготовлення перших п'яти автобусів;

5-го вересня 2002 р. - початок розробки конструкторської документації на автобус типу "маршрутне таксі" особливо малого класу моделі БАЗ-2215 "Дельфін";

2-го жовтня 2002 р. - офіційний пуск заводу (з конвеєра зійшли перші два автобуси);

1-го грудня 2002 р. - початок проектно-конструкторських робіт по створенню конструкцій нових перспективних міських автобусів малого класу з пониженим рівнем підлоги моделей БАЗ-3201 та БАЗ-3202 "Пролісок";

20-го грудня 2002 року - виготовлений перший дослідний зразок автобуса особливо малого класу моделі БАЗ-2215;

28-го грудня 2002 р. - завершені попередні і сертифікаційні випробування автобуса БАЗ-А079.04 "Еталон", отриманий сертифікат відповідності на промислову партію і реалізований споживачам перший автобус;

2003 рік
 

26-лютого 2003 р.
- виготовлені перші дослідні зразки шкільних автобусів - особливо малого класу моделі БАЗ-2215 шк. та малого класу моделі БАЗ-А079.11 "Школярик";

25-го травня 2003 р. - демонстрація на автосалоні SIA-2003 у м. Києві десяти моделей автотранспортних засобів - автобусів особливо малого класу моделі БАЗ-2215, автобусів малого класу БАЗ-3240 (на шасі
ІВЕКО 49.12), БАЗ-А079.04 (модифікація з клеєними вікнами), міжміського автобуса ближнього прямування БАЗ-А079.07, міських автобусів малого класу БАЗ-3201 та БАЗ-3202, туристичного автобуса малого класу БАЗ-3203 "Едельвейс", шкільних автобусів БАЗ-2215 шк. та БАЗ-А079.11 "Школярик", а також автомобільного шасі малої вантажопідйомності транспортно-технологічного призначення БАЗ-3340 "Терен" (аналог - автомобіль "Мультикар", Німеччина);

17-го червня 2003 року - реалізований споживачам 100-ий автобус моделі БАЗ-А079.04;

20-го вересня 2003 року - із конвеєра ЗАТ "Бориспільський автозавод" зійшов 250-ий автобус.